זקוקים לעורך דין - אנחנו כאן בשבילך!

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם במהירות

    עו’’ד סיון שחר

    "המוסר וציוויו נדמים הם לאגם מים טהורים, והמשפט וציוויו נדמים הם לחבצלות מים (נימפאות) הטובלות במים, הפרוסות על פני המים והשואבות מן המים חיים ועוצמה. המוסר מזין את המשפט בשורשיו והוא אף על סביבותיו של המשפט. יש מהם מפרחי חבצלות המים הנותנים תוקף משפטי לציוויי מוסר; יש שפרחי החבצלות משמשים מושגי מסגרת במשפט הנמלאים תוכן בציוויי המוסר, מוסר אישי ומוסר חברתי: כך המושגים "מוסר" ו"צדק" וכך מושג "תום הלב". (השופט חשין, ע"א 3798/94 פלוני נ' פלונית).

    עו"ד שחר בוגרת הפקולטה למשפטים (LL.B), בוגרת תואר ראשון בכלכלה (B.A) ובוגרת תואר שני במשפט וטכנולוגיה (LL.M) באוניברסיטת חיפה. עורכת הדין סיון שחר היא בעלת ניסיון רב במשפט האזרחי-מסחרי על כל גווניו. עו"ד שחר מלומדת היטב בביצוע עסקאות מקרקעין מורכבות, רכישת דירה מקבלן ורכישת דירה יד שנייה, תכנוני מס (שבח ורכישה), סכסוכי שכנים ועוד, והיא עומדת בראש מחלקת הנדל"ן במשרד. כמו כן, לעו"ד שחר ניסיון בתחום בדיני חוזים, דיני צוואות וירושות, והיא אף מבין עורכי ועורכות הדין הראשונים שהוסמכו לערוך ייפוי כוח מתמשך, על ידי משרד המשפטים. עו"ד שחר מכהנת כסגנית יו"ר הוועדה לענייני ייפוי כוח מתמשך בלשכת עורכי הדין, מחוז חיפה, וכן עוזרת הוראה בתחום סדר הדין האזרחי באוניברסיטת חיפה ומנהלת פרויקטים שונים בפקולטה למשפטים ובמרכז לחקר סייבר משפט ומדיניות באוניברסיטת חיפה.

    עו"ד שחר מאמינה שכל לקוח הוא עולם ומלואו. לכן, ניתנת תשומת לב רבה להבנת התמונה הרחבה של צרכי הלקוח והאינטרסים שלו. כמו כן, לאור הבנת הרגישות והמורכבות שטומן בחובו ההליך המשפטי, ניתן דגש מיוחד לשיתוף הלקוח בכל ההליך המשפטי, מתוך הבנה ששיתוף שכזה מהווה תנאי הכרחי לטיפול מקצועי, שיבטיח את זכויותיו של הלקוח.

    פרסום עורכי דין באינטרנט פרסום עורכי דין באינטרנט
    צרו קשר